Friday, March 14, 2008

En stulen födelsedagspresent och två vänner

Som kanske har framgått har jag en otroligt dålig bloggmotivation just nu. Verkar vara något som går, något i luften kanske?! Har funderat lite på det där. Om ens samtalsämnen tar slut, umgås man då med för få människor eller med för många? Många skumma funderingar växer i min hjärna när jag är ute och vandrar med hundarna och cyklar till skolan osv. Japp, jag har börjat cykla till skolan. Det blir mer än en vinst på det. Det går fort (ca 10 min), det är typiskt billigt och jag får motion, kan det bli bättre? Definitivt inte!

Vidare är jag så lycklig över att jag ska få åka skidor 3 dagar i vecka 13! TACK, tack, tack Yvonne, du är en ängel! =)

Nu till rubriken. För ett tag sen fyllde ju Siri 2 år och fick några dagar senare en försenad födelsedagspresent från matte som vi ska ha när vi tränar. Den ser ut så här (och ja, den är redan använd):


Siri är överförtjust men det fanns tydligen fler som fattade tycke för den lilla rosa fladdermusen:


Dock planerar Tuva inte heller denna gång att dela med sig av sina födelsedagspresenter som naturligtvis kommer att bli både många och dyra!

Nu sover både mina änglar efter en härligt skogspromenad och matte kan glömma det dåliga hundsamvetet för idag. It's a "win-win situation".

Måste bara avsluta med en bild på den ena delen (även den bättre om du frågar dem) av vår lilla familj. Tuva och jag har verkligen haft tur!! <3>

/Emma

No comments: