Tuesday, March 18, 2008

Överraskningar och hundsöndag

Söndagen inleddes med ett alldeles fantastiskt väder som avnjöts på en promenad som nästan gjorde mig lite svettig av all sol. Jag var först på brukshundsklubben och höll kursstart i min och Yvonnes agilitykurs. Flög vidare till Storås ridklubb och tränade Tuva. Våren var helt klart i luften hela dagen, trots att det blev rätt kallt till slut.

Veckan börjar som bekant med måndag, så även denna vecka. Eftersom jag läser dubbla kurser var jag inte så lyckligt lottad som resten av klassen som har påsklov utan skulle sväva iväg på min cykel i ottan. De planerna ändrades MYCKET fort när jag såg vädret. SNÖ!?!?! Dagens, veckans, vinterns största skämt! Haha! Jag kostade på mig en spårvagnsresa.

Idag är vädret till viss del förlåtet. Jag valde att gå till skolan idag och fick höra en intervju med killen som spelade trumpet med Christer Sjögren i Melodifestivalen, vilken kille...

1 comment:

Anonymous said...

Oj oj..Ännu en ny blogg. Hur många har du? :-)

Vill i alla fall önska er en GLAD PÅSK.